POD KAŻDYM ROZDZIAŁEM, BĘDĘ PODAWANE PROGI KOMENTARZOWE, JEŚLI BĘDZIE POWYŻEJ WYMAGANEJ ILOŚCI, ROZDZIAŁ ZOSTANIE DODANY JAK NAJSZYBCIEJ, JEŚLI NIE PRZEKROCZYCIE ROZDZIAŁY BĘDĄ DODAWANE CO SOBOTĘ O GODZINIE 19.

piątek, 17 maja 2013

0. "There's something you should know"




Jest coś, co powinieneś wiedzieć.
To nie jest historia mojego życia z czyjegoś punktu widzenia.
Moje życie?
Więc, jest skomplikowane, pomimo że był plan tego, co masz przeczytać.
To nie jest osobisty, śliczny dziennik albo nawet opinia.
"nagraj wiadomość po usłyszeniu sygnału albo wyślij numeryczną wiadomość* naciskając 6. Gdy skończysz nagrywać ręka w górę lub w opcji dostawy naciśnij 3."
"Hey J. to ja, um słuchaj coś się zdarzyło. Naprawdę nie mogę wyjaśniać tego ale, ja, hm, potrzebuję twojej pomocy tak........... hej pamiętasz jak, hm, powiedziałeś mi, że jeśli ja kiedykolwiek będę cię potrzebować ty będzie tu. Więc... naprawdę cię teraz potrzebuje. Potrzebuję cię teraz. Oddzwoń mnie, będę czekać. Kocham cię "
To jest przepustka na backstage mojej głowy.
To są moje wyznania.
To jest coś, co naprawdę zdarzyło się.
To jest moja historia.
To jest prawda, cała prawda i tylko prawda



______________________

numeryczna wiadomość* - wiadomość przekazująca, że numer dzwonił do ciebie.

Woah. Za błędy przepraszam :)
Również jest to tekst piosenki/video.

With love Blue&Jeannette

3 komentarze:

  1. Świetnie się zaczyna @Jola_Offical Czekam na następny . ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. już mi się podoba :) czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :) @Polish2belieber

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, ale mnie zaciekawiłaś. Dodaj szybko następny!

    OdpowiedzUsuń