POD KAŻDYM ROZDZIAŁEM, BĘDĘ PODAWANE PROGI KOMENTARZOWE, JEŚLI BĘDZIE POWYŻEJ WYMAGANEJ ILOŚCI, ROZDZIAŁ ZOSTANIE DODANY JAK NAJSZYBCIEJ, JEŚLI NIE PRZEKROCZYCIE ROZDZIAŁY BĘDĄ DODAWANE CO SOBOTĘ O GODZINIE 19.

niedziela, 19 maja 2013

2. "Being shy will get you nowhere around here"

Dodaję, bo ładnie komentujecie skarbeczki <3





Minął już tydzień odkąd widziałam Chrisa i zdecydowałam, że wolę dostać się do Nowego Yorku samochodem niż samolotem. Wiatr wiał w moje włosy, ponieważ pędziłam autostradą w moim nowym cabrio Mini (dop.tłum. Chodzi tu o Mini soft top). Czerwcowe słońce parzyło mnie w posmarowane kremem przeciwsłonecznym plecy podczas gdy ja znów zmieniałam biegi. Zjechałam na bok do kawiarni, przy której zatrzymałam swój samochód, po czym podniosłam dach i weszłam do budynku.
- Latte poproszę - Powiedziałam do drobnej kobiety za ladą która uśmiechnęła się i postawiła moje zamówienie przede mną.
- 2.50 $ proszę - Przekazałam jej pieniądze i podeszłam do wolnego stołu, wyciągającego mój plan. Adres do którego chciałam to dotrzeć to Sheritan Avenue na Bronxie. To jest tuż przy Grand Concourse, która łączy Bronx z Manhattanem. Gang miał siedzibę tam, więc byli poza zasięgiem NYPDs*. Wielu z nich nie wchodziło tam w strachu przed gangami, które mogły ich zaatakować. Mimo to, byli wystarczająco blisko aby wciąż bezpiecznie dotrzeć na Manhattan. Po kolejnych 7 godzinach jazdy, dostałam się na ulicę. Szukając 32. budynku. Ostatecznie zakładałam, że był to ten pod koniec ulicy z grupą chłopców i zdzirowato wyglądających dziewczyn stojących przed nim.
- Przepraszam. Czy Derren Cole mieszka tu? - Wykrzyknęłam opuszczając moje okno i oczekując odpowiedzi. Nie ? Okey.
- Cześć jestem Derren Cole. Ty musisz być Ella Banks, siostra Chrisa - Uśmiechnął się, dobrze , że przynajmniej jedna osoba okazuje tu dobroć.
- Tak, to ja. Miło, cię w końcu spotka. Um, masz gdzieś miejsce, gdzie mogłabym zaparkować samochód ? - uśmiechnęłam się zawstydzona. Z takimi sytuacjami po prostu nie mogę się pogodzić. Proś mnie, abym znalazła kogoś i zabiła go, spoko, to nie problem, ale aby zapytać kogoś gdzie mogę zaparkować samochód. Nic z tego.
- Yeah, z tyłu jest garaż, otworzę go, a wtedy ty będziesz mogła swoje rzeczy przynieść stamtąd. Okey - kiwnęłam głową otwierając drzwi i wsiadając z powrotem do mojego samochodu. Usiadłam wyczerpana na siedzenie, po mojej długiej jeździe i rozpakowywaniu wszystko z mojego samochodu. Większość chłopców, którzy stali na zewnątrz teraz siadała na innych miejscach w pokoju patrząc na mnie. Pomiędzy nimi była dziewczyna około mojego wieku z długimi, wycieniowanymi, czarnymi włosami.
- Ludzie to jest Ella Banks, ona jest z nami od tej chwili. Jej brat to Chris Humes który jest odpowiedzialny za M.O.T. O w Chicago. Każdy sądzi, że ona i jej brat zostali zabici przez  gang Ricka Grimshaw. - wszyscy ludzie w pokoju popatrzyli na mnie z witającym uśmiechem mówiąc 'hej" albo "miło cię poznać" lub nawet "witaj". Razem było ich około dziesięciu
- Jestem Dannym tak w ogóle - powiedział siedzący z prawej strony mężczyzna. Powiedziałam mężczyzna, był bardziej chłopakiem w moim wieku. Był czarny, miał krótkie włosy i ciemną koszulkę. Wymamrotałam cześć  i uśmiechnęłam się z wdzięcznością dziękując za rozmowę.
- Bycie nieśmiałym nie pomoże ci tu... spójrz to jest Stevie, ona jest zaręczona z Joshem, który jest tam. Po twojej lewej stronie jest Jake, a następnie Brody - Danny przedstawił każdego z gangu  i zaczął opisywać mi ich pokrótce. Dowiedziałam się, że Stevie i Danny spotykają dzięki temu, że zostali aresztowani razem. Niektóre z historii tych ludzi były niesamowite.
- Gdzie kurwa są Matt i Jason ?! - Derren krzyknął ze schodów, wszyscy patrzyli na siebie poszukując odpowiedzi, a ja usiadłam nie wiedząc o co im chodzi.
- Dan! Kto to? - spytałam zaintrygowana kto mógł doprowadzić Derren do złości.
- Jason i Matt? Oni są najbardziej niebezpieczni z nas wszystkich. Jasons jest z Vegas, był w gangach od 14 roku życia. On...uh, on robi bomby i ma niezwykły cel. Matta jest z Chicago. Możesz znać go a bo powiedział, że był w M.O.T.O przez chwilę. Uważaj na nich, obydwoje są nałogowymi pijakami, a Jason ma problem z narkotykami. Nie wspominaj o tym przy nim, bo on zwariuje ! Ahh popatrz... o wilku mowa. "


_________________
* Policja Nowojorska :)

Miałyśmy trochę problemów.
Aczkolwiek to głównie tłumaczyła Blue


CZYTAM = KOMETUJĘ


With love Blue&Jeanette

19 komentarzy:

  1. czekam na nastepny rozdział :)

    @luvmyjdb

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe! czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdziały są krótkie, ale zawierają w sobie bardzo dużo treści... i to jest własnie fajne :)
    pojawił się Jason nareszcie akwwegkwek
    czekam na następny!
    @Polish2belieber

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość rozdziałów nie zależy od nas ;)

      Usuń
  4. Ohhh swietne. Szkoda ze rozdzialy nie sa dluzsze :(
    @dreamjariana

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że krótkie, ale i tak cudne. Czekam na kolejny. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeeeeeeeeeeeeeeej :)
    na razie mało się dzieje, ale sądzę, że akcja się rozwinie!
    @ShawtyManeJB98

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty ale krótki :(( czekam na kolejny xx
    @Anne_195

    OdpowiedzUsuń
  8. omgomg :OOOO
    czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham to! :* czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooow jak ja kocham to opowadanie, czekam na nn <333 Karola:*

    OdpowiedzUsuń
  11. no i przyszedł Jason.... haifahfautfdgajfks CO DALEJ?! :D
    dziękuję i czekam na kolejny <3

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :D
    Czekam na nexta
    Doceniam waszą pracę i czas poświęcony temu tłumaczeniu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. boooooooski ! :)
    \kiedy następny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest świetne ! nie mogę się doczekać następnego rozdziału <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Daaalej . *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowity rozdział,z niecierpliwością czekam na następny *__*

    OdpowiedzUsuń