POD KAŻDYM ROZDZIAŁEM, BĘDĘ PODAWANE PROGI KOMENTARZOWE, JEŚLI BĘDZIE POWYŻEJ WYMAGANEJ ILOŚCI, ROZDZIAŁ ZOSTANIE DODANY JAK NAJSZYBCIEJ, JEŚLI NIE PRZEKROCZYCIE ROZDZIAŁY BĘDĄ DODAWANE CO SOBOTĘ O GODZINIE 19.

niedziela, 9 czerwca 2013

SMUTECZKI.

Przepraszam was bardzo za to co napiszę, ale najpewniej nowy rozdział będzie dopiero koło czwartku/piątku, gdyż idę do szpitala ;c. A przez weekend nie miałam dostępu do komputera ;/
Wybaczcie ;c


With love Blue&Jeanette



EDIT: LOVE KILLS ZOSTAŁO USUNIĘTE ZE STRONY JBFF, WIĘC NIE WIEM CO DALEJ.

SKOMENTUJE TO TAK :
KU...kfdfkdfkdkf.
Dziękuje.

8 komentarzy:

  1. Ja słyszałam, że opowiadania są przenoszone na jakąś inną stronę.. Zobaczymy jak to będzie.. :)

    @aania46

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiiedy nowy rozdział? :( Przepraszam, nie mam tt

    OdpowiedzUsuń
  3. jest dalej tylko na jbff+ tu macie link :) http://justinbieberfanfictionplus.com/viewstory.php?sid=47162&warning=3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć
    Jestem autorowi i zabija Miłość można znaleźć ją w Justin Bieber fanfiction + internetowa. (http://justinbieberfanfictionplus.com/viewstory.php?sid=47162) Przykro mi, ale to naprawdę nie ma nic wspólnego ze mną. Mam nadzieję, że zdecydujesz się kontynuować tłumaczenia historię.


    (P.S Przepraszam, jeśli jest naprawdę źle, ale im pomocą Google Translate);p
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na tłumaczenie http://trustme-fanfiction-tlumaczenie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń